BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sports

hiburan bisobona sensasi

politik terkini, layannnn...

Khamis, 13 Ogos 2009

Khairy enggan berdebat dengan Nasaruddin Thantawi

13 Aug 2009 5:54PM


Debat Integriti anjuran GERAK Malaysia bertajuk Rasuah dan Masa Depan Negara; Di mana Peranan Pemimpin Muda Politik terpaksa dibatalkan, kata Pengerusinya Mohd Nazree Mohd.

Menurut beliau, debat tersebut yang sepatutnya berlangsung esok, 13 Ogos 2009 bertempa di Chinese Assembly Hall (CAH) antara YB Khairy Jamaluddin dan Yg Bhg Ust Nasaruddin Thantawi dibatalkan kerana tidak mendapat persetujuan daripada Ketua Pemuda UMNO, YB Khairy Jamaluddin selaku salah seorang pendebat pada malam tersebut atas sebab-sebab tertentu.

Katanya lagi, GERAK telah mendapat persetujuan daripada Yg Bhg Ust Nasaruddin Thantawi untuk Siri Debat Integriti anjuran GERAK Malaysia tersebut.

"GERAK membuka ruang seluas-luasnya kepada mana-mana pemimpin muda politik untuk tampil bersama dalam menjayakan Siri Debat Integriti dan kita bersedia memberi ruang kepada mereka untuk memberikan pandangan dan berkongsi pendirian berhubung isu integriti dan anti korupsi," katanya.

Dalam perkembangan lain, GERAK Malaysia juga masih menunggu jawapan daripada Menteri Besar Selangor, YB Tan Sri Khalid Ibrahim berhubung Debat Integriti Terbuka antara beliau dan Pengerusi GERAK Malaysia.

0 ulasan: